Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2007 14:11 - Четвъртият елемент - да бъдеш допуснат да бъдеш обичан...
Автор: teachme Категория: Други   
Прочетен: 5581 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 04.07.2007 14:40


imageот   това мило и пухкаво същество - моята котка Лора!
Навярно няма по-загадъчно и независимо животно от котката.  В древния Египет котката била свещено животно и смятана за "добрия гений на дома".
Днес тези горди същества се явявят част от нашия живот, присъствието им ни дава един особен вид общуване, толкова благороден, че ни се иска да вярваме, че котката лекува душата и тялото.


Тагове:   елемент,   обичан,   допуснат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - обожавам ги))
05.07.2007 10:02
Всички котета,мърцики и писанки обожавам.Дори и на улицата/защото това се случва в малкия град/ като ги видя им се радвам.Поздрави на теб и Лора)))
цитирай
2. mmmmmmmmm - Много е сладка!:)))
05.07.2007 16:09
Има любопитен поглед и излъчва доброта:)))
Да те радва!:))))
цитирай
3. diamant1965 - Да ти е живо и здраво котенцето,голям сладур е!
06.07.2007 20:37
Аз също имам /даже моите са 2/ и съм напълно съгласна с теб,че са най-милите,но и независими и горди същества!Поздрави и пожелания за спокойни и усмихнати почивни дни!
цитирай
4. furiika - И аз съм фен на котките!
09.07.2007 22:00
Моята любимка беше ангорка!:))
А мечтата ми е - персийка!
Поздрави за теб и твоята любимка! :)
цитирай
5. dqvol4e - :)
22.07.2007 01:48
Много готина готка!
Красива шарка!
Котките са много сладки, особено като са малки! :))
цитирай
6. viovioi - какво става с твоя мърцик?
23.07.2007 09:56
Дай още снимки поне)))
цитирай
7. missing - и аз се присъидинявам към фен клуба
24.07.2007 21:52
Много сладурска котка... обичам тия животинки, имах си един сиямец при баба, но одъртя и си отиде ;( ега си имам 'улична превъзходна', но мн красива шарка. Поздрави за красивото коте и много усмивки на теб и мъркане на него :)
цитирай
8. анонимен - Знаеш ли какво разказват тибетц...
24.07.2007 22:07
Знаеш ли какво разказват тибетците? ПРедната раса, управлявала земята, се състояла от хора и котки, но котките били много по-големи - малко по-мънички от тигриге. След това нещо се пообъркали нещата и сега ние се грижим за тях.
Като се замислиш, котката е доста див звяр и трудно се доверява и привързва, а и обича да живее сама. Как ли е свикнала наистина с човека?
цитирай
9. viovioi - )))
25.07.2007 11:09
защо днес ми изглежда тази писанка малко тъжна?
цитирай
10. furiika - Дано го намериш!
26.07.2007 10:37
Писанката ти заслужава най-доброто!:)
Усмивки! :)
цитирай
11. viovioi - ))
08.08.2007 13:20
Ще видиш колко ще им се радва и какви грижи ще полага за тях.Пред кварталния магазин на тротоара има една спряна от движение кола.Собственика е махнал предното стъкло и седалките.Най отзад на полицата под задното стъкло се е настанила една маца със своята челяд.Голяма атракция са.като в аквариум.Всеки ги гледа и им се радва.А собственичката на магазина ги храни.Красота)))
цитирай
12. annanik - Симпатични са, така си е, но. . . имам ...
05.09.2007 22:31
Симпатични са, така си е, но... имам алергия. Всъщност мацките, поради специфичните си особености (това че се мият, облизвайки се с езиче от муцунката, та до връхчето на опашката) са най-върлите възпламенители на алергии. Причината е, че облизвайки се, котенцата събират в едно алергените от козинката си, от устната си кухина и от дупенцата. Обикновено на млади години това не дава особено явни поражения върху хората. Но алергените са като чукчета, които упорито чукат ден след ден, докато пробият блокадата. И така, един ден човек започва да проявява неочаквано неприятни признаци на не много цветущо здраве без видима причина. Може би именно затова много учебници по алергология имат на корицата си снимка на коте :)

Не пиша това, за да плаша или пък въздигам лозунг срещу котетата. Те са наистина удивителни и симпатични създания. Тази лекцийка ми прочете алерголога преди да ми направят операция. Колко е истина, не знам, не съм медик. Но със сигурност знам, че преди години нито ме сърбяха очите, нито ми течеше носа, нито пък се задушавах, гушкайки коте. Имали сме в къщи не една котка. Сега дори да съм наблизо с котараче е просто невъзможно :(

Та котетата са приказни създания, но понякога е по-добре да са по-далеч от склонен към алергии човек. Поне такъв съвет ми даде доктора в Александровска болница. Така че ги зяпам само отдалеч, но от това не са ми по-малко симпатични :)
цитирай
13. forestlove - 9 точно така - дива работа е. и моята ...
09.10.2007 15:28
9 точно така - дива работа е.
и моята котка е дивотия. не ще да я пипаш, да я вземаш, да я буташ... само ако й щукне, се приближава да помърка, след това побеснява - все едно става друго коте.
и все пак ... какво да се прави, обичаме се ;)))
цитирай
14. forestlove - хаха, точно, тийчми, точно го оп...
10.10.2007 23:28
хаха, точно, тийчми, точно го описваш. "понякога ми позволява..." :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teachme
Категория: Други
Прочетен: 2131891
Постинги: 332
Коментари: 4582
Гласове: 19666
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930