Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2008 18:53 - Този път май ще го направя...
Автор: teachme Категория: Други   
Прочетен: 2255 Коментари: 4 Гласове:
0



Какво си помислихте, а? Suicide? Не, не е това!
Макар че...да останеш учител...в училище...в наши дни и при новите условия си е някаква форма на самоубийство. Тези, които са ме чели по време на стачката знаят какви бяха очакванията на хора като мен, които си обичат професията като призвание. В крайна сметка се оказа, че всичко е било напразно. Въвеждането на новото финансиране на училищата едва ли ще се отрази благоприятно по много причини, с които колегите от сферата вече са наясно.
Та...това което ще направя / засега за лятото, ако ми хареса - за постоянно/ е да сменя сферата! Е, няма да прекъсна преподаването в езиков център, все пак не може да се сравни с училищната среда и не е чак толкова зле. Ходих на интервю за работа, отговор очаквам след "празниците", които се оказаха най-дългата за годината поредица от почивни дни. Дано да има положителен резултат!
Искрено и лично искам да ви кажа, че не ми се отива утре в училище:(((


Тагове:   път,   май,   направя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - За съжаление си права - стачката не ...
06.05.2008 19:35
За съжаление си права - стачката не доведе до нищо положително, тъкмо напротив.
Аз също опитах да сменя сферата, но и там не ми се получи.
И на мен утре не ми се отива в училище, още повече като знам какво ме чака. Утре е патронния празник на училището и са замислили едни ми ти чествания, ще се побъркаме.
На теб желая положителен резултат и удоволетворение в сферата, която избереш!
цитирай
2. feminaslim2007 - Най-искрено
06.05.2008 21:12
и крайно лично искам да ти кажа, че и на мен вече хич, ама хич никак не ми се ходи на училище :( !!! А аз също винаги съм си обичала работата като призвание и винаги, още от много малка, съм искала да се занимавам точно и само с това. Да, да, ама вече - не! Много жалко, но е факт! Това вече не е училище, а децата . . . - не знам какви са...
На теб - успех и късмет с новата работа!
цитирай
3. natali60 - Желая ти добро и успешно начало на новата работа,
06.05.2008 22:13
Вал! Никога не е късно да се постави ново начало :)))
Чувала съм, че в САЩ хората си сменят сравнително често работата - така не се рутинират, не зациклят на едно място, по- интересно им е и са по-полезни...
Поздрави за решението!
цитирай
4. teachme - Направо се чудя...
12.11.2008 02:16
защо не съм го направила досега! Вероятно от страх пред неизвестността ... но сега вече знам, че не е краят на света да си смениш работата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teachme
Категория: Други
Прочетен: 2131832
Постинги: 332
Коментари: 4582
Гласове: 19666
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930