Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2010 18:45 - Вчера, днес и утре
Автор: teachme Категория: Други   
Прочетен: 10125 Коментари: 18 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

На Велики Четвъртък...преди изгрев слънце, първоаприлски започна денят:)

image

пожелателно, ако пък си свободен, е направо задължително:) да си боядисаш Великденските яйчица:)

image

13 - нечетно, хубаво число:) едното яйчице обаче не издържа варенето и се спука в тенджерката:) боите биват:) без жълтата...слабичка и бледа, но още по-добре, на производителя ще благодаря:)

image

...защото бърза, смела, сръчна...чашката с жълтата боя обърна, плисна щедро на дивана, който мигом нов цвят си прихвана:) но пък нали не съм на работа...каква ми е работата...мих и търках, без да мъркам:) после като си ги преброих 12, взех че с именца ги украсих:)

image

някой бързо рече...Май ми е любим:) добре че не избра онова първото, червеното:) дето в суетнята тупна на земята и пукна си главата:) та така...до вечерта, когато корабчето светна рано, за съмъртайм ни чуло, ни разбрало:)

image

Днес...и в следващите дни ще бъдем в храма, в трепетно очакване на Възкресението!

image

Хубави и светли празнични дни на всички!




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - Браво, бе! Само едно брак си е н...
02.04.2010 18:49
Браво, бе!
Само едно брак си е направо постижение:))))))))).
Да хванеш чукача, ей!
Поздрави и хубав празник!

цитирай
2. teachme - Ееее...Мире:)
02.04.2010 18:58
от 13 едно счупено, не е малък процент:) не си падам по големи бройки шарени яйца:) малко...заради традицията и да ти е кеф:) свекърва ми като вари по 50...ядеш до втръсване после 2 седмици:)
Ще видим кой месец ще е борец...интрижка има тука:) на любимия или пък моя:)
Много усмивки, мир и любов в дома ти!
цитирай
3. happyworld - Страхотни яйчица!
02.04.2010 21:00
И ние вчера шарихме и шарихме та се забравихме - 50 яйца нашарихме. Ама сигурно няма да ни стигнат, че чакаме доста гости в неделя и всеки като се чукне и боряците свършили
А дано уцелиш бореца да ти е спорна годината!
Много весело постингче! =)
=) Ех, тези немирни чашки бе! Важното е, че все пак се е изпрало диванчето =) Аз пък си запалих ръкава на свещта =)
цитирай
4. allbi - уф,
02.04.2010 23:32
още се чудя дали да споделям и аз ...
може и само чукането да е...
ще реша ;)
цитирай
5. martiniki - :)
03.04.2010 08:17
прекрасни снимки, от тази позиция не съм виждала досега - "Мираж" а в анфас ;)

Също сварих и боядисах дузина -тази година без никакви загуби:) Добре си се сетила да ги кръстиш на месеците - браво! В теб да е борака! А който месец излезе борак - той ще е най-добрия в годината ;)):)
цитирай
6. teachme - happyworld:)
03.04.2010 11:24
браво на вас - цели 50! Голям бой ще падне:)
основните играчи тук ще са май и септември, да видим кой кого:)))
диванчето ли...ами след толкоз търкане как няма да си изпере:)) а за ръкавчето ти...сори, с пране няма да се оправи:)
ще има поздрав за вашия уединг дей...сууун:)
Целувки за вас:)
цитирай
7. lotos16 - Усмихна ме, Вал, широко ме усмихна...
03.04.2010 11:53
И аз като теб в четвъртък се отредих с боядисването, и аз така - боята в чаши, само дето жълтата изобщо не хвана и сега нямам яйца-слънца.
Тоя път имаше само 5 пукнати жертви от 30, ама миналата беше 15 от 30, домочадието с радост излапа пукнатите...
Последната усмивка е за гривничката - и аз имам такава, само че на другата ръчичка. :))))))

Жива и здрава бъди! Светли Великденски празници за теб и твоите близки!
цитирай
8. teachme - Бени...
03.04.2010 11:56
то споделянето няма задължителен характер:)
вътрешна потребност се явява, знам...всеки път не става:)
Едно "Весело празнуване:)" също върши работа:))
цитирай
9. teachme - Доренце,
03.04.2010 12:03
идеална снимачна позиция имам:) само един апарат липсва:))

Еее и ти ли само дузина, не съм сама значи:) ми то 13-тото като си показа белтъка
в тенджерата и отпадна:) останалите 12 си бяха точно за месеците:)
Това за бореца няма да забравя, ще видим кой ще е:) със сигурност няма да е декември (първото, червеното:)
Много радост и топлина в дома ти!
цитирай
10. teachme - лотосче:))
03.04.2010 12:15
връщаш ми я двойно по-широка...усмивката:))
слънцата можеш да ги докараш с флумастери...като мен:)
гривничката...даа...и герданчето е съща плетка Мона Лиза:))
Жива и здрава и ти и весело празнуване с близките у дома:)
цитирай
11. mamas - Страхотни снимки!
03.04.2010 12:31
На два пъти варих и боядисвах. На първото варене от 36 само едно се пукна. На второто две жертви от 38. Яйцата са домашни. А ми се е случвало при купени от магазина поне половината да се напукат...
Като бяха малки децата, шарехме по 100-120 яйца. Сега се ограничавам до 50-60 (е, малко надвиших тази година), но като станат повече внуците (дай Боже!), може пак да ги увелича :))) Нека има! И за близки, и за приятели. Дори месец след това да ги ядем, те не се развалят така лесно. Благословени са.

Светли празници ти пожелавам, Валя!
цитирай
12. martiniki - св Атанасий
03.04.2010 14:51
всъщност в тази църква съм кръстена аз - малко преди да се омъжа предприех сама тази стъпка, отзад на снимката се вижда блока в който съм живяла и все още се връщам понякога

Топли и светли дните великденски!


цитирай
13. gosho568 - Празнично настроение и много усмивки!
03.04.2010 15:25
Поздрави! :))))))))
цитирай
14. happyworld - =)
03.04.2010 21:49
Мдааа! Голямо чукане ще е! =)
Ами ти на кой месец залагаш? Ние сме малко пристрастни, за-то Май ни е любимият месец та май =) за него ще "викаме" в боя =)
А относно уединга - дано смогнем да организираме всичко до тогава, че беше планувана за края на Май =)! Ама нищо де - новата дата може да ни е по на късмет. Весели празници!
цитирай
15. teachme - Христос воскресе, Славе!
06.04.2010 21:19
Е, около мен засега няма малки деца, затова не шаря много яйчица:)
Здраве, мир и любов в дома ти!
цитирай
16. teachme - martiniki - св Атанасий
06.04.2010 21:32
да! нова...или пък ремонтират, скеле видях около кубето,
а вътре стените са бели, неизписани...ще видим...
чудни са дните...слънце, дъжд, дъга и много светлина!
цитирай
17. teachme - gosho568
06.04.2010 21:33
Празнично и при теб да бъде!
Честито Възкресение!
цитирай
18. teachme - happyworld - =)
06.04.2010 21:40
ние приключихме с нашите - Юли се оказа най-подготвен:)
вашият и на милото любимец - Май, се препъна на финала:(
а новата ви дата ще е на късмет, вярвайте:) always think positive!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teachme
Категория: Други
Прочетен: 2131366
Постинги: 332
Коментари: 4582
Гласове: 19666
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930