Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2009 13:18 - Звезди ли са...
Автор: teachme Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6508 Коментари: 22 Гласове:
12



звездите?
Какво е да си звезда и наистина ли звездите се извисяват над другите? Не онези малки, трепкащи в небето светлинки, те така или иначе са си над всичко и всички и най-важното - светят си със собствена светлина.
Имам предвид семантичното значение в смисъла, който влагаме определяйки някого като "звезда". С доста такива се срещнах, работейки в хотела. Последните бяха екипът на турнето "No mercy". Няма да използвам имена, ще говоря иносказателно, който може да се сеща.
Както вече казах другаде, бих отишла на шоуто, ако не бях на работа. Колеги споделиха, че било страхотно, в блога чета други мнения...е, шарен свят, а хора - разни. Гостуването им свърши, изпратихме ги вчера. Поздравления за двете дами, организаторки, които много професионално си гледаха работата. По отношение на "звездите", адмирациите ми са за Годжи, Маестрото, Гъмзата, които по никакъв начин не парадираха с известността си: любезни, внимателни, приветливи и усмихнати, толкова тихи, че почти не се усети присъствието им. За набора - фронтмен, толкова много се е изписало и казало, че едва ли ще произведа някоя новина. За да не го разсърдим, обаче... жълта преса не продавахме, по време на гостуването им. Не че мнението ми е отрицателно, напротив - не може да не се отбележи факта, че толкова години е в ефир и на сцена, и управлява такъв голям екип - явно има качества за това.  Точно той се държа като big star - ни поглед, да не говорим за усмивка, е...след дълъг престой на Лоби-то, призори, метна една въздушна целувка...няколко пъти, преди да се оттегли за почивка.
Толкова за него!
Разочарована съм поведението на един от комиците, който се "звездееше" в пъти повече от всички останали - лигаво, грубо и неуважително отношение към обслужващите го. Така не само не се печелят, дори се губят фенове! Тотално си промених мнението за него и едва ли ще гледам вече скечовете им, така че вече сме двама вкъщи, които ще сменят канала, щом се чуе познатото
"Време е за шоу".

"Звездите са звезди, защото са високо" Някои звезди са високо...
а други само си мислят, че са!





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Миналата година,
16.08.2009 13:38
след концерта на Ministry в София седнах на по бира сккитариста им Sin Quirin - почерпих го бира, той ми подари китарено перце за синчето, поговорихме за всякакви неща. И този човек е истинска звезда - от най-висока проба. И в същото време изключително земен....
цитирай
2. teachme - gothic
16.08.2009 13:46
Вярвам ти, че има и такива!
Родните звезди не са от такава мая.
Ей, голям купон изпускаш - Spirit-a е в разгара си,
много музика, алкохол...
и още нещо...
и то on the beach :)))
цитирай
3. gothic - Знам,
16.08.2009 13:53
бях миналата година, и сега като прочетох репортажа на съблогърката ни феликскотков в mp3.bg, сърцето ми прокърви, пък и всички приятели са там, но няма начин....Догодина (евентуално) :)))
цитирай
4. teachme - Хехе...
16.08.2009 13:56
догодина я кемъл, я кемъл драйвър,
както казват англичаните :)))
Има "опасност" да проверя на място
прочутия английски хумор:)
цитирай
5. анонимен - Звезди ли?
16.08.2009 14:00
Дългия и компания не са никакви звезди!
цитирай
6. allbi - ех,
16.08.2009 17:30
ай стига бе :))

не е за вярване ...
като в наше село викаш
напъчили се и чак ти се отщя :((

ми кво ся да се хабя ли да ходя на концерт
до сега все не успявах , не че е сигурно де ...
цитирай
7. teachme - allbi
16.08.2009 20:12
Скъпа, ти щом си решила - иди на концерта.
Ти ще ги видиш в онази светлина, в която и аз
ги виждах досега.
Но мнението ми вече е друго,
просто се сблъсках с реалността.
Гадно ми беше да гледам как този известен комик
неприкрито се натиска на барманката, например.
Иди, после ще споделиш как е било шоуто,
аз ще го гледам по ТВ-то, организаторката Цвети каза, че в Ст.Загора ще снимат за bTV.
цитирай
8. allbi - а
16.08.2009 20:28
и пак трябва да се съгласявам с милото,
че е прав :)))

зняеш ли не останах очавована и от срещата ми
със Сиромахов ...
не че нещо ама наистина по-иначе ми звучи от екрана
аз и напоследък не ги гледам много и не от нямане на време само но разни такива телевизионни сватби и надбягвания...
не ми звучат като шоу
понеделниците ме кефеха ама...
цитирай
9. teachme - Че що...
16.08.2009 20:30
лошо ли е да се съгласяваш с милото -
знайш ли как ще се изкефи, че И този път е прав:)))
Има си чар цялата тая работа:)
цитирай
10. allbi - аха знам аз ;)
16.08.2009 20:32
ама виж как ме вдъхновяваше еле Деса :)))

http://allbi.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/09/02/desa-1.229578

http://allbi.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/09/02/desa-2.229581

а да не би да те издразни тоя образ ?

http://allbi.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/09/02/gaco.229585
цитирай
11. teachme - "еле Деса"
16.08.2009 20:37
Какво е това, Бени?

понеделниците, казваш...
и аз ги гледах, когато можех,
сега тоз убавец - комика...едва ли ще ми е забавен!
цитирай
12. teachme - Аха...видях:)
16.08.2009 20:41
Този, дето играе Деса - поетеса,
си е много точен, не става въпрос за него:)
цитирай
13. allbi - ама
16.08.2009 21:37
и Гацо ли не е ?

че то не остана кой
цитирай
14. teachme - Гацо Бацов...
16.08.2009 21:45
Шишо Бакшишо...
мани бегай,
май ще се окаже вярно
писаното в жълтата преса...
цитирай
15. allbi - аз и преса не чета :)
16.08.2009 22:05
еле пък жълта, ИЧ :)))

карай, щом ги кефи :)
цитирай
16. lpool - Знаеш ли България е малка, теб ти се ...
17.08.2009 00:07
Знаеш ли България е малка, теб ти се отщява аз ги почвам, въпроса е, че няма достатъчно хора да поддържат щафетата... (май не стана ясно както и да е)

Въпроса е в професионализма аз не се интересувам каква си на бара или на нуди плажа. Там си ти. На работа е професионалиста. Сама знаеш колко са малко в БГ. Да от много време не харесвам "дъ тол гай", но е показал че е голям. И макар и да превключвам канала след "Време е за шоу" го уважавам, него с всичките му недостатъци....
цитирай
17. lpool - Да се изясня, ако не беше на работа, а ...
17.08.2009 00:36
Да се изясня, ако не беше на работа, а беше на концерт нямаше да превключваш каналите щом чуеш "Време е за шоу"...
Нещо от рода на това, ако те срещна в хотела не бих коментирал действията ти за разлика от публикациите тук.
П.П.
Хелън Хънт
цитирай
18. valsodar - Звезда е това, което осветява пътят ...
17.08.2009 11:17
Звезда е това, което осветява пътят ти и те кара да го следваш, за да заблестиш и ти в собствената си светлина.

И колцина от претендиращите за такива, в действителност СА ?!
цитирай
19. dobsun - звездите,
17.08.2009 12:00
не небесните, също са хора като нас. Това, че са повече или по-малко известни не ги прави с абсолютно нищо по-различни. Всички сме направени от един и същ материал и краят на всички е един и същ..... Пожелавам ти да бъдеш звезда в собствения си живот и светлината ти да кара другите, които идват след теб, да бъдат като теб...
цитирай
20. teachme - lpool
17.08.2009 22:59
Стана ясно...и още как:)
Интересна позиция.
Напълно си прав
относно професионализма,
колкото до действията ми -
те също подлежат на обсъждане:)
цитирай
21. teachme - valsodar
17.08.2009 23:08
Колко поетично звучи " за да заблестиш и ти в собствената си светлина":)
цитирай
22. teachme - dobsun
17.08.2009 23:13
Не, не искам да съм звезда...
може би искам да съм малката светлинка
за човека до мен, без която животът
няма да има смисъл:)
Благодаря ти за хубавите думи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teachme
Категория: Други
Прочетен: 2131298
Постинги: 332
Коментари: 4582
Гласове: 19666
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930