Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 13:30 - Дъждовно, грипно, пусто...
Автор: teachme Категория: Регионални   
Прочетен: 3201 Коментари: 20 Гласове:
8



  
  Ако не беше този поток от коли, който е съвсем нормален за голям град, щях да си помисля, че животът тук е спрял! Говоря за вчера, но и днес вероятно е същото...дори по-лошо, защото вали и е доста студено. 
  Вървях, потънала в мрачни и нерадостни мисли и ми стана тъжно - пусти улици и училища, празни магазини и кафенета, а малкото хора, които срещах бяха с маски -странно и някак плашещо изглежда.
  Минах през болницата - пред вратата на GP-то ми имаше над 30 човека, чакащи ред. В детския център лоши новини! Не, не е затворен, но родителите, наплашени от изтичащата информация, вземат болнични и задържат децата вкъщи. И те са прави...опасно е в група, въпреки че тези, които посещават, са здрави! Никой не знае обаче кога и къде може да прихване някой вирус.
  Чува се, че и другата седмица ще продължи ваканцията. Дано не е вярно!



 image


Влизащите в града са по-малко от излизащите...



Тагове:   грип,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Еееееееееее
04.11.2009 13:50
Вал - нанесохте се вече и снимки от новата квартира пусна. Снимай към 8 сутринта или 17,30 след обед да видиш каква лудница е на това кръгово. Голяма грешка направиха, че махнаха сфетофара. Сега от Славейков към центъра няма минаване.
.........Дано на се задържи по - хладно временцето, че да убие вируса, ама на от утре пак го дават затопляне - пустия му грип ще си вирее на воля :(
цитирай
2. teachme - Дари,
04.11.2009 14:00
и мен ме "разпуснаха"- ся 3 дни ще пазя къщата:)
А гледката е чудна...особено вечер като светне
корабчето и всички останали светлинки:)
Лудница казваш...само движенито на коли
е голямо, хората са се изпокрили:(
цитирай
3. cefulesteven - По някаква ирония, днес, заради ...
04.11.2009 15:35
По някаква ирония, днес, заради яката треска не излязох от вкъщи. Честно, не посмях да отида и при джи-пи-то, всяко взимане на болничен тази година, а имах, имах проблеми ми беше кошмар. Предпочетох си самоотлъчката, надявам се, че работя с хора. До утре ще съм добре, но много неприятно време.
цитирай
4. ikra - Паниката е голама -
04.11.2009 15:54
смесена със свински грип и финансова криза. Като че ли тези две неща се надпреварват кое ще вземе надмощие. Ала и двете си ги бива - където минат тръшват всичко след себе си...
Бог да ни е на помощ!
Желая ви крепко здраве и безпроблемна финансова криза!
цитирай
5. diso - Охоо, срещу х-л "Мираж"
04.11.2009 17:14
Поне гледка имаш, ако не хора по улиците. При нас е слънчево от сутринта, но хората по улиците са по-малко от друг път.
цитирай
6. mamas - Чудесен изглед!
04.11.2009 17:21
Само да си достатъчно нависоко, да не ти е шумно.

На мен ми харесва да си стоя вкъщи. Бях се преуморила, а и на лекар трудно ходя. Сега хем си почивам, хем се лекувам, хем чета повечко тук :)))
цитирай
7. teachme - Славе, достатъчно високо е:)
04.11.2009 18:00
ни шум, ни прах...чудна гледка:)
И на мен ми се пада да си постоя вкъщи:)
Знам какво е в училище в началото на годината,
така че те разбирам...почини си и се пази, а и стихове пиши:)
цитирай
8. teachme - disoоо...охооо я:)
04.11.2009 18:08
Днес срещу, утре може и инсайд:)
Хора имаше, а кръговото ми скъса
нервите преди малко:(
цитирай
9. teachme - ikra
04.11.2009 18:12
Чудя се как можа да ни се струпа всичко!
Грипът бързо да се маха, това е важното,
а кризата - че ние от 20 години сме в криза...
няма излизане май!
Благодаря за пожеланията!
цитирай
10. teachme - Стеф, нападна ли те:(
04.11.2009 18:17
Слабо място на Девата е стомаха,
при най-малкото простудяване там удря!
Краката в морска сол+чай, може и нещо друго
загряващо:) Дано утре си добре!
цитирай
11. teachme - Дарка, права си за кръговото:)
04.11.2009 18:29
преди час ходих до Била, та трябваше да пресичам,
ууууууужас и то голям, с часове можеш да си седиш
и да чакаш някой да се смили и спре, че да минеш!
Започнах да се усмихвам и да размахвам чадър...та
така, един таксиджия пое риска и намали, което страшно изнерви колоната,
разбибитка се народа...аз им пратих една широоока усмивка...
и прехвръкнах на другия бряг:)))
цитирай
12. cefulesteven - Слабо място на Девата е стомаха, при ...
04.11.2009 20:53
teachme написа:
Слабо място на Девата е стомаха,
при най-малкото простудяване там удря!
Краката в морска сол+чай, може и нещо друго
загряващо:) Дано утре си добре!


Пооправям се, вече, днес не мръднах от вкъщи, стоях си на топло и много ми помогнахте и вие, всички които бяхте с мен в блога. Дано утре да е по-свежарско навън, че течението на което ще съм...:))) Не ми се мисли, като дойде утре, тогава. Сега съм добре.
цитирай
13. diso - Бил съм инсайд
04.11.2009 22:33
teachme написа:
Днес срещу, утре може и инсайд:)
Хора имаше, а кръговото ми скъса
нервите преди малко:(

макар и като гост:)
цитирай
14. teachme - Не знам къде си...
04.11.2009 23:26
"Дано утре да е по-свежарско навън, че течението на което ще съм.."

тук още тая вечер се усети затопляне,
а утре ще са повече градусите:)
цитирай
15. teachme - Дисо...
04.11.2009 23:30
"Бил съм инсайд макар и като гост:)"

Е в хотел като какво друго, че не се сещам:)
Да се пробвам ли за администратор:)
цитирай
16. diso - Твоя си работа:))
04.11.2009 23:42
Ама отгоре каква е гледкааа:)
цитирай
17. анонимен - преди час ходих до Била, та трябваше ...
05.11.2009 08:59
teachme написа:
преди час ходих до Била, та трябваше да пресичам,
ууууууужас и то голям, с часове можеш да си седиш
и да чакаш някой да се смили и спре, че да минеш!
Започнах да се усмихвам и да размахвам чадър...та
така, един таксиджия пое риска и намали, което страшно изнерви колоната,
разбибитка се народа...аз им пратих една широоока усмивка...
и прехвръкнах на другия бряг:)))

Пресичаш от Зорница за Изгрев. От там под подлеза на Младост и си ОК. Преди като си светеше сфетофара се минаваше лесно, но сега ...............
цитирай
18. teachme - Малко далеч ми се вижда...
05.11.2009 12:31
но ще го пробвам и тоя:)
Мислех подлеза на болницата да ползвам,
голямо връщане обаче!
Кой ти мисли за пешеходеца, да виси там
с часове на зебрите и профучаващите с космическа
скорост край него коли да не го забелязват!
Да взема да си припомня правилника и да се мятам
на колата и аз:)))
цитирай
19. анонимен - подлеза на Младост
06.11.2009 11:13
ти идва по - близо от подлеза на Болницата. Ако ходиш на Билата в Славейков де, иначе е обратното.
цитирай
20. teachme - Дари,
06.11.2009 13:42
пробвахме го тоя път сутринта:)
много по-спокоен и безопасен е, а и
открих интересни магазинчета:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teachme
Категория: Други
Прочетен: 2131617
Постинги: 332
Коментари: 4582
Гласове: 19666
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930