Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2009 11:00 - Разбира се, че ми пука...
Автор: teachme Категория: Други   
Прочетен: 3929 Коментари: 14 Гласове:
11



Албенче, за всичко, което се случва! И понеже си махнала коментарите, пиша специално за теб от мобилния /казах някъде, че USB стика не ми дава нет:(/ Въпросът с авторските права не е от вчера! Не мисля, че в новото споразумение има нещо различно отпреди. Интернет мрежата е едно глобално село, където всичко само се мести от едно място на друго по системата копи-пейст. Какво да кажат автори, чиито статии при положение, че са подписани, се копират тук, стоят 24 часа на първа и се коментират успешно на страницата на "новия" им "автор"! Има места в мрежата, където това, което пишеш е защитено, както и литературни сайтове за творци, които са и издатели на творбите си. Много пъти съм ти казвала, че отдавна трябваше да си събереш стиховете в книга! Това, че ти не искаш, си е твое решение! Хората, които спират да публикуват тук, заради "промените" имат лични причини, вероятно горепосочените. За мен блогбг е най вече място за споделяне на гледни точки, мисли и състояния, за музика, спорт, новини и политика...от всичко по малко:) харесва ми и не бих го сменила с друго подобно място...и заради това, че тук вече "познавам" много хора, които някак необяснимо чувствам близки:) Няма да изброявам...много са:))) Дано си ме разбрала! Поздрави на всички! Аз изчезвам, че реалността ме вика:)))


Тагове:   автор,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Напълно споделям възгледа ти по въпроса!
15.12.2009 11:39
Така мисля и аз.
цитирай
2. allbi - Благодаря ти :)
15.12.2009 11:43
авторските права пък са последното нещо,
което би ме спряло да пиша тук ...

нямям време сега да коментирам повече
после пак ще пиша ...
цитирай
3. tit - Блогът е говорилня, преди всичко!
15.12.2009 11:49
Но може би творците се чувстват некомфортно в шумотевицата!
Вярно е, че всеки е свободен в избора си. Смятам, че взаимното уважение е задължително, обаче!
Грозни реплики не правят чест никому!
Дано на Алби да и мине скоро, че да нащракам някоя щуротия и при нея!:)))
цитирай
4. mamas - Абсолютно съм съгласна!
15.12.2009 17:15
Всичките ми стихове са публикувани и в литературен сайт (Стихове.бг), една част и в други сайтове. Но Блог.бг е мястото, където общуването е най-свободно и естествено. Нямам намерение да се отказвам. Където и да си, няма гаранция срещу кражба. В това огромно море от сайтове, блогове, социални мрежи шансът да разбереш, че е откраднато нещо, е много малък.
Поздрави за постинга, Вал!
цитирай
5. teachme - Радвам се:)
15.12.2009 19:45
boristodorov56 написа:
Така мисля и аз.

...а и съм сигурна, че такова е и мнението на болшинството потребители.
Който иска да му се пазят нещата, взема мерки:)
цитирай
6. teachme - Албенка...
15.12.2009 19:56
нали са ти като "дечица" стихчетата,
не може да ти е все тая какво им се случва:)
Събери ги в книжка с картинки за малките
и я прати да я тествам при моите мъници:)
цитирай
7. teachme - тит,
15.12.2009 20:12
права си за творците, затова явно някои
ще се насочат към лит-ни сайтове.
Обаче и ти си подходяща за копиране:)))
щото хубаво и интересно пишеш!

цитирай
8. teachme - Славе, може
15.12.2009 20:18
да се разбере:) особено тук,
където почти се познаваме, веднага си личи
когато залъкът е по-голям от устата:)
Ако пък пуснеш на търсачка, всичко лъсва:)
Поздрави и на теб!
цитирай
9. haralanov - От днес моето мнение по въпроса леко се промени
15.12.2009 20:56
Нямам нищо напротив някой да копира,коментира и плагиатства написаното от мен но е добре първо да попита може ли!Никога не бих отказал на когото и да е било!Тук има доста коректни хора...
цитирай
10. teachme - Каква пък радост
15.12.2009 21:14
може да ти носи да развяваш
сътвореното от друг и да обираш
овации, които не заслужаваш!
Прилича на комплексарщина!
Копирането на вестникарски новинарски
статии не се брои, те са за обща употреба:)
цитирай
11. allbi - Ами добре де :)
16.12.2009 09:54
И на мен ми пука
и прекалявам често с пукането ...
Съжалявам, че съм такава
ама си ми иде отвътре :(((

ПАК ТИ БЛАГОДАРЯ, ВАЛ :)

имаш пълното право да ме пошляпваш
като се скапя ;)
цитирай
12. teachme - Като казах,
16.12.2009 10:09
че имам много близки хора тук...
ти си ми на първия ред:*)
Да те пошляпвам...няма, щот съм от
добрите "госпожи", децата така казват:)))
Но ще те "сръчквам" често за събиране на детските стихчета...докато го направиш:)
Айде, чао съм:) отивам да прескачам локви:)
цитирай
13. miralyub - нещо съм изпуснала темата и не съм в ...
16.12.2009 18:40
нещо съм изпуснала темата и не съм в час...
ама карай:)).
поздрави на всички ви!
цитирай
14. teachme - Темата е неделна...
16.12.2009 18:56
че и от малко преди това:)
Ма нали реалността е на преден план:)
Уреди ми се въпроса и с нета:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teachme
Категория: Други
Прочетен: 2132055
Постинги: 332
Коментари: 4582
Гласове: 19666
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930