Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2009 17:14 - Не съм за 2 ст.!
Автор: teachme Категория: Други   
Прочетен: 11476 Коментари: 37 Гласове:
17



М-тел ги удари кризата! Или ... М-тел в ролята на селски хитрец! Едно от двете ще да е! Звъня на *88 и добре познатият глас любезно ме информира, че от 27.10. всяко свързване с този номер вече ще се таксува по 2.4 стотинки! Съгласна съм разговор с оператор да се плаща, но не и прослушването на компютърна информация. Естествено ще ги закръглят на 3ст., а след време и минутите ще започнат да отчитат, не можеш им хвана спатиите! В крайна сметка целта на най-големия МО явно е да сме по-малко информирани било за оставащи минути, МБ или каквото и да е друго! Знаех си, че безплатен обяд няма!


Тагове:   Мтел,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eloiz - Нищо ново
25.10.2009 17:20
М-тел се държи като всеки монополист в България. Аз също се числя към абонатите му и ми трябваха няколко месеца, за да накарам служителите му да поправят собствената си грешка и най-сетне да ми начилсят точки за м-тел клуб.... Да не говорим, че като ги начислиха, никой не ми добави и точките за месеците, в които звънях на операторите и си търсех правата...
Така, че нищо ново.
цитирай
2. teachme - Въртят номера, то е ясно!
25.10.2009 17:27
Достатъчно им плащам - 19.90 абонаментен план!
В последните два дни ми дават
абсолютно грешна информация
за ползватите байтове!
Некоректни са, това е!
цитирай
3. rosidi - хич
25.10.2009 17:29
няма и да се учудя, ако вземат и да ни таксуват и съобщенията, които те ни изпращат.
цитирай
4. theladybird - :)
25.10.2009 17:30
И на мен ми направи вечатлние! Аз първо чух 24 ст. и се замислих това на минута или какво, ама после стана ясно, че не е чак толкова зле :)
Ама то напоследък на всички им хрумват разни хрумки... в ПИБ-а, за да ти разпечатат инфо за положението на сметката ти (влязли или излязли парички) ти обясняват, че трябва да си платиш по 2 евро на страница!!! Както и не ми се вижда нормално да си плащаш, ако искаш да получиш в края на месеца отчет за кредитната си карта! Уж много им дремело за използваната хартия. Да бе да... Де да бяха само Мтел!
цитирай
5. teachme - Рос...
25.10.2009 17:30
моля те, не им давай идеи:)
цитирай
6. miralyub - че то и Глобул вземат по 3 ст. за съ...
25.10.2009 17:33
че то и Глобул вземат по 3 ст. за същото.
безплатно е само в нета.
цитирай
7. henzelski - Глобул
25.10.2009 17:40
изпревариха Мтел в това отношение...;)
цитирай
8. teachme - theladybird
25.10.2009 17:40
аз често звънкам за минути и байтове,
заради мен ще е:)
Първо помислих, че свързването с оператор
ще се плаща, малко заплатите им да вдигнат:)
Ок, нека и по 20 да вземат, но да има актуална и
изчерпателна инф-ия на сайта за ползваните
текущи потребления, а не в края, като са
ти отрязали вече главата!
За ПИБ нищо не знам, мойта е ДСК:)
цитирай
9. teachme - Мира, мен Глобул не ме ...
25.10.2009 17:44
М-тел имат повече абонати,
що трябва да си играят на жълти стинки!
цитирай
10. teachme - Хей, хей...ние от М-тел сме много чувствителни:)
25.10.2009 17:47
henzelski написа:
изпревариха Мтел в това отношение...;)


... за Глобул не знам:))
цитирай
11. allbi - аз знам бе :)
25.10.2009 18:03
глобул съм и си имам муглобул регистрация
и там си ми пише всичко
след всяко звънкане веднага се отчита...
не че и те не са същите
те си имат споразумения помежду си
комбина срещу потребителя ;)

безплатно е само сиренцето в капана :)))
цитирай
12. teachme - а ние сме мишките, Бени:(
25.10.2009 18:12
М-тел няма такова инфо, регистрация
си има всеки, но текущ контрол не
се предоставя. За мен е важно, защото
имаме ноутбук и 2 мобилни с интернет,
и така плащаме здраво, ако не следим трафика
съвсем ще ни "нашият" в края на месеца!
цитирай
13. allbi - Сменяй ги :)
25.10.2009 18:23
моя приятелка мина към глобул
и големи врътки и правили
и накрая и рекли
ще струва 5 лв минаването към друг оператор
и запазване на номера и тя рекла :
- Давам 50 да се отърва от вас :)))
цитирай
14. diso - Вчера четох...
25.10.2009 18:27
rosidi написа:
няма и да се учудя, ако вземат и да ни таксуват и съобщенията, които те ни изпращат.

за един канадски фермер, който сеел рапица от семе, което сам си произвеждал. Съседите му започнали да сеят генномодифицирана рапица на Монсанто и пчеличките опрашили неговата. После фирмата завела иск срещу него, че отглежда растения с гени, които са тяхна интелектуална собственост. Ето това е монополизъм в действие!
цитирай
15. teachme - Албенка,
25.10.2009 19:00
хубаво им го казала дружката ти,
но аз как...с тези двугодишни договори:(
Чудя се...като изляза навън кой ли ще е прецакан:)
цитирай
16. teachme - Дисо:)
25.10.2009 19:04
виновни са пчеличките:)
откъде да знаят, че кацат на
монополистки китки:)
цитирай
17. анонимен - Аз зарязох
25.10.2009 19:51
и МТел и Глобул и Вивател, или Виваком там сега както му е името. Никакви сметки , нищо - имам си предплатени карти и на Мтел и на Глобул - като имам пари ще говоря , като нямам - да си гледат работата.
Била съм и на двата оператора на сметки - така яко лъжат , че ми писна и се прехвърлих на ваучери
Но и двата оператора / не знам за Виваком/ се цеганят за тези 3 ст , а Глобул станаха още по големи цигани - ако нямаш 2 ст в картата си , не можеш да презаредиш нов ваучер, трябва да звъннеш на произволно избран номер и от там те прехвърлят на 125 и при самото зареждане ти взимат 2 ст - тарикати.
Не съм за тези 2 - 3 ст, но наистина е голяма цигания вече тяхното
цитирай
18. teachme - Дари, отдавна сме на договори
25.10.2009 20:22
Не бих казала, че като цяло съм недоволна,
напоследък обаче ме дразнят дребните
тарикатлъци на М-тел. От три дни и казват
640, 660, 680 МБ, днес изведнъж скочиха на 1300!
Добре, че на компа има следяща програма, иначе
ако разчитам на тяхната проверка все ще сме над лимита.
цитирай
19. veninski - Съгласен съм с мнението. Поздрави!
26.10.2009 06:00
Съгласен съм с мнението. Поздрави!
цитирай
20. teachme - Добро утро!
26.10.2009 06:43
Благодаря!
Поздрави и на теб!

М-тел поздравява всички именници
/според новия правописен речник - с двойно -нн- :) /
с днешния празник Димитровден:)))
цитирай
21. анонимен - Говори ми!
26.10.2009 08:08
И аз съм абонат - Воафона и единия ми Джиесем са на една сметка. В момента съм изключена и съм пред дилема - да стоя без връзка или да ида при друг оператор. Всеки гледа да те прецака!
Хубав ден и честит празник на именниците!:))
цитирай
22. hamster - М-тел ми изпратиха смс-и
26.10.2009 08:31
как всяка проверка ще ми струва въпросните стотинки,а същота така ,тъй като съм на Прима,и всяко зареждане на нов ваучър през 1113 ще ми го таксуват??!!
Е,полсе все бяха така добри да изпратят опция за зареждане през *100#................# или ако искам през интернет,Е-пейи т.н
Друга случка-колежка е на договор и има безплатни минути .Обаче нещо сметката напоследък расте.След като си видя разпечатката,видя че единия "семеен"номер изобщо не е чувала за него,просто се раличава с 1 цифра от този на брат й,но дефакто когато си говори с него си плаща.Тя твърди че е правила промени в "Семейство и приятели",ното ръчно,крачно или чрез оператор,така че как сам се с променил този номер не става ясно ;Р
цитирай
23. sowhat - уф смешници
26.10.2009 08:36
аман
цитирай
24. teachme - тит:)
26.10.2009 08:59
Аз съм така със синчето, което
ми е направило 100 лв. сметка:)
Ако не платя - изключват моя телефон!
Голяма набутвация:(
Приятен ден!
цитирай
25. teachme - Соу, къде ще ходим...
26.10.2009 09:06
sowhat написа:
аман

ще им звънкаме:)
Не знаех, че другите оператори
таксуват тази услуга, а
М-тел да не останат и те назад:)


цитирай
26. rpatel - И Глобул я въведоха тази простотия ...
26.10.2009 11:30
И Глобул я въведоха тази простотия наскоро. Вече и сметката не мога да си проверя безплатно. А им плащам и месечна такса... абе, вместо да свалят цените и да привличат нови клиенти, те се чудят каква простотия да измислят! Направо ще забогатеят от тия мои 2 стотинки или Глобул взимаше 4? Нещо такова.
цитирай
27. feq - "безплатни неща" в този живот НЯМА!
26.10.2009 12:57
Техните "минути" са всъщност СЕКУНДИ!
Едно набиране и АЛО и вече са се навъртяли "безплатните ВИ минути".
Впрочем, цели ведомства имат превилегията служителите им да си говорят наистина БЕЗПЛАТНО. Това е за "богоизбраните"...
За сметка на обикновените хора, които са на абонаментни планове и само си въобразяват, че имат т.н. "безплатни"
:(((
цитирай
28. gothic - Абсолютно
26.10.2009 13:07
Глобул бяха пионерите!
цитирай
29. teachme - Хехе...явно Глобул са много по-зле:)
26.10.2009 15:42
rpatel написа:
И Глобул я въведоха тази простотия наскоро. Вече и сметката не мога да си проверя безплатно. А им плащам и месечна такса... абе, вместо да свалят цените и да привличат нови клиенти, те се чудят каква простотия да измислят! Направо ще забогатеят от тия мои 2 стотинки или Глобул взимаше 4? Нещо такова.


Днес промених номер от "Семейство и приятели" и не е
таксувано това:) а сметката се проверява от менюто на телефона:)
цитирай
30. teachme - hamster
26.10.2009 15:51
На мен не са ми пратили смс,
явно избирателно го правят:)
Толкова много им плащаме...
до 2-те ст. опряха, излагат се!
Поздрави!
цитирай
31. teachme - Хайде на бас, че
26.10.2009 15:53
gothic написа:
Глобул бяха пионерите!


М-тел ще го махнат това:)

цитирай
32. darcy - Това е ужасно! Истинско безочие! ...
26.10.2009 16:17
Това е ужасно! Истинско безочие! :-(
цитирай
33. haralanov - Няма!
26.10.2009 17:12
Няма нито безплатен обяд,нито безплатни телефонни разговори!
цитирай
34. teachme - :))) знам аз:)))
26.10.2009 20:24
haralanov написа:
Няма нито безплатен обяд,нито безплатни телефонни разговори!


Само си мисля, че 250-те минути са ми безплатни:)
Взети и надвзети са таксите по тях:(
цитирай
35. teachme - Фея, в образованието си, нали...
26.10.2009 20:29
feq написа:
Техните "минути" са всъщност СЕКУНДИ!
Едно набиране и АЛО и вече са се навъртяли "безплатните ВИ минути".
Впрочем, цели ведомства имат превилегията служителите им да си говорят наистина БЕЗПЛАТНО. Това е за "богоизбраните"...
За сметка на обикновените хора, които са на абонаментни планове и само си въобразяват, че имат т.н. "безплатни"
:(((


...никога не сме били сред "богоизбраните":(
и едва ли някога нещо ще се промени!
цитирай
36. teachme - Не е иронично, нали:)
26.10.2009 20:36
darcy написа:
Това е ужасно! Истинско безочие! :-(


Аз не съм за 2 ст., ти не си за 2 ст., съседът отсреща също не е за 2 ст., но М-тел явно са, защото...
Една елементарна аритметика показва следното:
3 000 000 абонати х 0.024 ст.= 72 000 лв.
И това е ако всеки звънне по веднъж, аз го правя много повече пъти!
Е, за какво говорим тогава...
цитирай
37. анонимен - МТЕЛ са мошенници
23.06.2010 12:49
Яко надписват сметките.Ако не обърнеш внимание може да платиш сметката на някои техен роднина или приятел.Некоректни са и нагли служителите им умишлено ти дават подвеждаща информация с цел по високи печалби.В тая държава цари безаконие.Няма кои да озапти монополистите които си играят с нас както си искат.Много ясно защо младите бягат в чужбина там има закони и които наистина вършат работа.И не само законите за монополистите всички закони в Българиа са на принципа на ветропоказателя.Може да ги тълкуваш както ти е угодно умишленно се оставят спасителни вратички..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teachme
Категория: Други
Прочетен: 2136172
Постинги: 332
Коментари: 4582
Гласове: 19666
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930